VEENENDAAL – Moederdag-campagne Fleurop. Ze is uniek. Zoals jouw moeder is er maar één. Een persoonlijk cadeau is dan ook het beste moederdaggeschenk. In haar nieuwe moederdag-campagne laat bloemenspecialist Fleurop zien hoe je dat aanpakt. De campagne startte maandag 29 april.

“De uitdrukking ‘Zeg het met bloemen’ bestaat niet voor niets. Bloemen vertellen meer dan duizend woorden en symboliseren karaktereigenschappen”, legt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop, uit. “Dat brengen we in beeld in onze nieuwe moederdagcampagne, waarmee we inspiratie bieden voor een persoonlijk moederdaggeschenk: een boeket met karakter, samengesteld door de lokale vakbloemist.”

 

 

moederdag-campagne fleurop

 

Moederdag-campagne Fleurop

Boeket en bloemist in beeld

De tv-commercial vormt de basis van de campagne. Een hoofdrol is er voor de Rotterdamse Fleurop-bloemist Stefan van Bloemsierkunst Sjerp. Terwijl een klant hem vertelt over de bijzondere karaktereigenschappen van haar moeder, stelt Stefan het boeket met zorg samen. Het resultaat is een kleurrijke creatie boordevol bloemen, passend bij het beschreven karakter. “Online hebben we het ‘Boeket op maat’ aan fleurop.nl toegevoegd”, vervolgt Jeroen de Zwart. “Een boeket waarvan je zelf de stijl en kleur kunt bepalen en dat uiteraard met dezelfde passie door onze bloemisten wordt vervaardigd en bezorgd.”

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.

 

Bezorg een goed gevoel

De campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. “Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten door de mooiste boeketten te maken. Op vakkundige wijze leggen zij in elke creatie het gevoel van de gever”, besluit Jeroen de Zwart.