DONGEN – Kant-en-klaar, snel resultaat, makkelijk in onderhoud en vrolijk. Deze trefwoorden zijn van toepassing op Cover Up, het pas gelanceerde merk voor Hedera.

CoverUp

Dit label richt zich op de doelgroep die meer verplichtingen heeft dan vrije tijd, maar toch graag in een groene omgeving vertoefd. De kopers willen een succesvolle carrière, maar ook een succesvol sociaal leven. Daarmee speelt CoverUp in op de behoeften die ontstaan in deze vluchtige maatschappij.

Cover-up hedera logo

Van groen om zich heen wordt iedereen gelukkiger. De positieve effecten worden meer en meer bekend, dat is goed nieuws. Anderzijds neemt de kennis van groen bij de moderne consument steeds verder af. Daarmee groeit de behoefte aan makkelijke planten die snel resultaat geven. De ‘selfie’-generatie leeft namelijk in het nu en wil dus ook meteen resultaat. Cover-up speelt hier op in.

Het zijn Hedera’s voor mensen zonder groene vingers, waarmee toch heel eenvoudig een groene omgeving gecreëerd wordt. Het lelijke balkonhekje, de verschoten regenpijp of die saaie schutting is in no time bedekt met groen. Zo wordt vier seizoenen lang een prachtig, natuurlijke ‘urban jungle’ als achtergrond voor selfies gecreëerd.

Stevige klimop
De oersterke klimop van CoverUp is van het type Hedera Hibernica en kan zowel als klimmer en bodembedekker worden aangeplant. Doordat de plant aan een stok gekweekt wordt, heeft hij al een behoorlijke lengte. De plant behoudt ook in de winter zijn mooie, donkergroene blad, waardoor 365 dagen per jaar genoten kan worden van de ‘urban jungle’. CoverUp biedt vooral gemak. De planten zijn sterk, winterhard, groeien makkelijk door en heel eenvoudig in het onderhoud. Is een rank te lang, dan kan deze gewoon afgeknipt worden. Cover-up is beschikbaar in diverse hoogten waaronder de stoklengtes 150 cm en 180 cm.

De website www.coveruphedera.com geeft via telefoon, tablet of computer inspirerende informatie.