AALSMEER – FloriWorld, de nieuwste bloemen en planten attractie van Nederland gaat deze week open. Eerst online en zodra het kan, openen de deuren zich voor iedereen die houdt van bloemenpracht en plantenweelde. Iedereen kan het meevieren op donderdag 21 mei, op Hemelvaartsdag, van 14.00 tot 20.00.

FloriWorld

floriworld

Online Open
21 mei
14.00 tot 20.00

Bekende Nederlanders

De Online Opening zal de vorm hebben van een broadcast show en is bedoeld om zoveel mogelijk mensen wereldwijd in contact te brengen met FloriWorld. Tijdens deze interactieve broadcast show krijgt de kijker een wervelende preview van wat er straks in FloriWorld te beleven is. Elk half uur staat een andere regio of doelgroep centraal. Speciale gasten en diverse bekende Nederlanders nemen je mee in de betoverende wereld van bloemen en planten.

De Online Opening is ook het startschot van de Virtuele Tour van een 360° rondgang met clickable buttons door FloriWorld. Onder deze buttons is meer informatie, filmpjes en weetjes over de experience te vinden.

For privacy reasons Facebook needs your permission to be loaded.
Ik Accepteer

FloriFriends

Ook kunnen de kijkers allerlei leuke extra’s selecteren, waarmee ze FloriFriends worden en een exclusief kijkje in FloriWorld krijgen. De Virtual Tour is vanaf 21 mei 14:00 beschikbaar. Op floriworld en social media kanalen meer informatie over alle online activiteiten. Daar kunnen bezoekers onder andere lezen hoe ze deel kunnen nemen aan deze Online Opening en waar de Virtual Tour te vinden is.

Deze week worden alle Nederlanders uitgenodigd om actief deel te nemen aan dit Grootse Feest op Afstand; gewoon vanaf de eigen bank thuis.

zonnebloem

Heineken Experience

De makers van de Heineken Experience hebben Floriwolrd ingericht. Een bezoekersattractie over de wondere wereld van bloemen en planten. Gericht op nationale en internationale toeristen, maar ook aantrekkelijk voor het onderwijs en de zakelijke markt.
FloriWorld is bedoeld als thuisbasis en visitekaartje van de sector en wil bijdragen aan de top of mind positie van bloemen en planten bij consumenten en stakeholders. En als een verrijking van het toeristisch aanbod in de directe omgeving van Amsterdam en Schiphol.