Addenda en GroenRijk – Addenda en GroenRijk organiseerden vorige week zondag een gezellige, zonnige ochtend in de kas van Addenda-kweker Piet Kuivenhoven. Winnaars van de Moederdagactie van GroenRijk hadden zich verzameld tussen de kleurrijke campanula’s voor een uitgebreide brunch in de kas.
Consumenten die tussen 9 en 12 mei een Addenda campanula kochten bij GroenRijk en de kassabon daarvan doorstuurde, maakte kans op één van de 15 brunches op de kwekerij van Piet Kuivenhoven in Poeldijk.

Addenda en GroenRijk

addenda en groenrijk

Uitgebreide brunch

De winnaars mochten met een vriend(in) of familielid aanschuiven voor de uitgebreide brunch. Dit op een sfeerrijke plek, midden tussen de prachtige bloemen. Omdat de temperaturen hoog opliepen, werd de brunch naar het buitenveld verplaatst, waar evenals genoeg sfeer te proeven was.

addenda en groenrijk

Rondleiding Piet Kuivenhoven

Naast de brunch kregen de prijswinnaars een rondleiding op de kwekerij van Piet. Het bedrijf bestaat al 100 jaar en is een echt familiebedrijf. Piet kreeg de pioniersmentaliteit van zijn vader mee en is altijd op zoek naar nieuwe plant- en teeltmethoden, welke hij vol passie aan de klanten wist over te brengen. Vooral de thema’s op het gebied van duurzaamheid, zoals middelengebruik, compactheid en het hergebruik (recirculatie) van water, werd door iedereen zeer interessant bevonden. Na de rondleiding keerde iedereen weer huiswaarts met een goed gevulde goodiebag met Addenda®- en GroenRijk spullen.

LEESTIP: Lees ook dit artikel op GroenVandaag: Kwekers Addenda & AMIGRA op huishoudbeurs

groenrijk addendaConsumentenwens

Zowel GroenRijk als Addenda kijken zeer positief terug op de brunch en zijn voornemens het in de toekomst verder uit te breiden. Contact met de consument is voor beide organisaties heel belangrijk. “Als Addenda zijnde willen graag op het gebied van productontwikkeling, zoveel mogelijk vanuit de consumentwens ontwikkelen. Door in een vroegtijdig stadium de consument hierbij te betrekken kunnen we uitkristalliseren welke richting we verder inslaan. De winnaars hebben een mooie sneakpreview bij Piet gekregen van mogelijke nieuwe variëteiten”, aldus Addenda.