Streekmarkt bij Boeregoed – 
Zaterdag 2 september is er bij BoereGoed weer een sfeervolle Westlandse Streekmarkt met lokale, heerlijke, en ambachtelijke producten. Daarbij kan men gratis een produkt plukken in de BuurtKas bij aankoop van een BoereGoed item op deze markt.

Streekmarkt bij Boeregoed

BoereGoed

Raapsteeltjes en smoothies

In verschillende leuke kraampjes zijn een keur aan mooie producten uit eigen regio vinden, zoals heerlijke raapsteeltjes van Louis Kester, smoothies van Jens Valk, kaas en streekproducten van Kaasmeester Richard, een malse hamburger van Bavette en gezellige bloemetjes van tuincentrum De Carlton. Belangstellenden worden uitgenodigd om te komen proeven van de smakelijke producten. 
De BuurtKas is deze speciale dag geopend.

Lekker(s) uit de buurt

Boeregoed

BoereGoed zelf is ook vertegenwoordigd op de markt met een keur aan verse, eerlijke groente en fruit. Wie u een aankoop doet bij de kraam van BoereGoed mag in de kas gratis 1 product oogsten (afhankelijk van de beschikbaarheid in dat moment) voor eigen consumptie.(Klein)kinderen zijn ook van harte welkom. Voor hen is er van alles te doen. Ze kunnen kennis maken met de Buurtkas en knutselen met groenten aan de sfeervolle koffietafel. De vrijwilligers, waaronder diverse oud-tuinders,  staan voor iedereen klaar om daar meer over te vertellen.De Westlandse Streekmarkt is geopend van van 10:00 uur tot 16:00 uur en vindt plaats op de parkeerplaats bij de BuurtKas van BoereGoed aan de Naaldwijkseweg 257a in ’s-Gravenzande (grenzend aan tuincentrum De Carlton).

Lokale producten en lokale afzet

BoereGoed kiest voor lokale productie en lokale afzet. Als producten niet in de eigen regio beschikbaar zijn, blijft duurzaamheid voorop staan en wordt in ieder geval gekozen voor biologische producten. De producten uit de buurtkas samen met producten van lokale telers maken het BoereGoed assortiment. Dit wordt verkocht in de Farmshops – te vinden bij tuincentra in de regio – en in de Farm-I-See in Schipluiden. Met het kopen van deze producten laten de klanten ook hun betrokkenheid zien bij ‘het verhaal van BoereGoed’.