VEENENDAAL – De nieuwe Valentijn-campagne van Fleurop draait om het kenbaar maken van je verliefdheid. De marktleider moedigt dromers aan hun dromen waar te maken, flirters om die eerste stap te zetten. Een zorgvuldig samengesteld boeket als uiting van je gevoelens. Wie kan dat nou weerstaan? De campagne start dit weekend.
Valentijn
Fleurop: “Nu iedereen meer met zijn smartphone bezig is en minder met de wereld om zich heen, is het leven er niet romantischer op geworden. Gelukkig zijn er nog plekken waar verliefdheid in de lucht hangt. In het openbaar vervoer bijvoorbeeld, waar al in de vroege ochtend stiekeme blikken worden uitgewisseld. Maandenlang kan het flirten doorgaan, zonder dat iemand de eerste woorden zegt. De drempel om je gevoel kenbaar te maken, ligt hoog. Op Valentijnsdag stap je eroverheen. Met een schitterend boeket, passend bij de smaak van de ontvanger, maak je een onweerstaanbare indruk. Dat laat Fleurop zien en horen in haar nieuwste commercials.”
Gevoel uiten
Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: “We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Met onze boeketten laten mensen aan elkaar zien dat ze echt om elkaar geven. Onze bloemisten zetten zich elke dag in om de mooiste boeketten te creëren. Zij leggen op vakkundige wijze in elk boeket het gevoel van de gever. Om mee te nemen voor je partner of familielid als liefdevolle geste of om te laten bezorgen als ontroerende verrassing. Wij wensen iedereen een hartverwarmende Valentijnsdag.”
Unieke mediacirkel
Fleurop zal de romantiek aanwakkeren via tv en radio met commercials. Daarnaast is het de marktleider gelukt een unieke mediacirkel te maken met Veronica-merken. Zo zullen de mannen van Nederland uitgedaagd worden hun valentijn-blauwtjes uit het verleden te delen. DJ Niek zal van maandag 6 februari t/m vrijdag 10 februari elke dag een bijzonder verhaal in zijn ochtendshow naar voren brengen. De inzender maakt daarmee kans op een mooi valentijnsboeket om te bewijzen aan zijn geliefde dat het terecht is dat er ‘man’ in romantiek zit. Deze actie zal ook worden aangejaagd via Veronica online en met pagina’s in Veronica Magazine. Van Slingerland: “Deze cirkel met Veronica-merken is uniek en een eerste keer. Persoonlijk ben ik er trots op dat ons dit met Fleurop is gelukt om met de merken aan tafel te komen en zo tot een 360 graden-inzet te komen. Dit is niet eerder voorgekomen op deze wijze.”