Simply Calla. Simply Calla lanceert een vernieuwde website inclusief een update van het logo en de huisstijl. Binnen de activiteiten van deze zomerbloeier staan vanaf nu 3 productgroepen centraal: snijbloemen, potplanten en knollen.

calla

Simply Calla

Simply Calla staat voor de stijlvolle eenvoud van het product. De ingetogenheid van de plant is in de nieuwe huisstijl losgelaten. Simply Calla durft nu meer uitgesproken te zijn. De opvallende kelk-achtige verschijningsvorm maakt de Calla uniek in zijn vorm. Samen met het design karakter is dit ook meer expliciet voelbaar in de look&feel. De rol van rustpunt in bloemwerk en het zachte natuurlijke kleurenpalet bepalen de sfeer op de nieuwe website. Elke productgroep heeft zijn eigen basiskleur gekregen en richt zich op een eigen doelgroep en strategie.

calla

Designwaarde

De focus binnen de promotie activiteiten voor Calla ligt sinds de start in 2013 vooral op het combineren met andere bloemen en vormen in boeketten en ander bloemwerk. Logisch dat deze opvallende zomerbloem ook een van de samenwerkingspartners was binnen het Bouquet Tales project. Juist door de combinatie met andere kleuren en vormen komt de Calla extra goed tot zijn recht. Hierin zit ook de ‘designwaarde’ voor de bloemist en boeketmaker.

lifestyle

Lifestyle

Ook voor Callaplanten is de combinatie met andere planten opgezocht. De laatste fotoshoot vond plaats in de populaire planten lifestyle store Wildernis Amsterdam. De stijlvolle planten zijn letterlijk teruggebracht naar zijn natuurlijke habitat. Tussen een wirwar van groene planten en urban lifestyle hebben ze binnen en buiten een podium gekregen. De foto’s hebben een jonge urban touch met een vleug natuurlijke imperfectie! Dit is een stap naar een stevigere positie in ’t plantenschap, verwachten de marketeers.

De nieuwe beelden en heel veel meer inspiratie is te vinden op de nieuwe website simplycalla.com en verschillende social media kanalen.