DEN BOSCH – De eerste week van november is de officiële aftrap van de promotiecampagne Amaryllis. Voor het tweede achtereenvolgende jaar wordt de Europese bloemist geattendeerd op de start van het seizoen met de campagne pay-off Hello winter.

Amaryllis

amaryllis-seizoen

 

Bij de bloemist
Dit jaar reikt de promotiecampagne de bloemist extra handvatten om de bolplant in de winkel te ‘etaleren’. “We zien een enorme trend bij winkeliers, waarbij de etalageruit wordt beschilderd met de mooiste tekeningen,” vertelt Lisa van Marrewijk, namens de promotiecommissie. “We helpen de bloemist op weg met een handig sjabloon van een winters tafereel en Amaryllis, dat heel eenvoudig kan worden aangebracht. Zo houden we de winterse bloem top-of-mind.”

Een speciale folder wordt meegestuurd met het bloemisten inspiratiemagazine 365 dagen bloemen; 2.800 Nederlandse bloemisten én 8.000 Duitse bloemisten. Er worden ‘Workshops Etalagetekenen’ georganiseerd, een Cultra Event én een speciale avond voor genodigden bij veiling. Kan niet anders of de winkelende Nederlander zal een winterbloem op zijn pad vinden.

 

Amaryllis staat voor kleur en kracht. Precies wat je nodig hebt als het buiten koud en donker is. De bloem is er in veel vormen en kleuren. Daar kun je de hele winter mee vooruit. Vanaf november tot en met maart volop verkrijgbaar.

 

Boeketbloem
Medio november verschijnt de wintereditie van de Bouquet Tales krant, met daarin Amaryllis, in een oplage van 26.000 exemplaren. De krant wordt gedistribueerd via 90 verkooppunten in Europa.

Meer info op: www.amaryllisinfo.eu