VEENEDAAL – Valijntijn campagne. Echte liefde. Daar draait het om in de nieuwe Valentijn campagne van Fleurop. De bloemenspecialist brengt liefde in beeld en biedt inspiratie om liefde kenbaar te maken. Niet alleen aan de man of vrouw van je dromen, maar ook aan familie en vrienden. De campagne, waar niet acteurs, maar echte geliefden de hoofdrol in spelen, start dit weekend.

 

valentijn-campagne

 

Valentijn Campagne

Liefde

“Pure, oprechte liefde, het is het mooiste dat er is”, vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop. “In deze drukke samenleving vergeten we soms onze liefde te tonen. Met deze campagne willen we laten zien wat er gebeurt als je even de tijd neemt om stil te staan bij de liefde. Hoe mooi en belangrijk die is. Daarmee willen we inspireren om geliefden te verrassen. Valentijnsdag is daar natuurlijk het moment voor, maar wat ons betreft is het elke dag Valentijnsdag.”

 

Op zoek naar een geschikte Roos. Lees dan dit artikel op GroenVandaag: Nieuwe WOW-Roos met WOW-factor.

Is de aarde met Sint-Valentijn in het wit gehuld, dan zijn de weiden en akkers met vreugde vervuld.

 

Bloemistaurant

De basis van de campagne wordt gevormd door een tv-commercial. De opnamelocatie is uniek: een bloemenwinkel omgetoverd tot restaurant. Met smart wordt er gewacht op geliefden, die ondertussen thuis worden verrast met bloemen én een uitnodiging om geblinddoekt in een auto te stappen. Dat de verrassingen meer dan geslaagd zijn, blijkt uit de overweldigende reacties.

 

[youtube id=”O4HzsVbUVrc” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”?rel=0&controls=0&showinfo=0″ class=””]

 

Bezorg een goed gevoel

De Zwart vervolgt: “De campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten door de mooiste boeketten te creëren. Op vakkundige wijze leggen zij in elk boeket het gevoel van de gever.” De campagne wordt crossmediaal ingezet. Naast televisie wordt de campagne ook onder de aandacht gebracht via onlinevideo en display, social media en POS.