Gevoel laten spreken – Nederlanders laten hun emoties niet altijd spreken. Vurige liefde, diepe waardering en grote dankbaarheid vinden we soms maar moeilijk in woorden uit te drukken. Laat zo’n moment over aan de vakkundige bloemisten van Fleurop, is de boodschap van de marktleider in haar nieuwste campagne. Zij leggen in elk boeket het gevoel dat de gever wil overbrengen.
Gevoel laten spreken
Meer dan tastbaar cadeau
Een feestelijk verjaardagsgeschenk, een ontroerend bedankje of een liefdesverklaring: de drie commercials laten zien dat je met een boeket meer geeft dan alleen een tastbaar cadeau. Je geeft een goed gevoel. Met de nieuwe campagne zet Fleurop haar begin dit jaar gekozen strategie voort. De commercials laten zien dat je iemand met een vakkundig samengesteld boeket echt kunt raken.
Specialistenwerk
Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: “We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Onze bloemisten zetten zich elke dag in om de mooiste boeketten te creëren. Op vakkundige wijze vertalen ze in elk boeket wat de gever wil overbrengen. Van verliefdheid, dankbaarheid en medeleven tot felicitaties en succeswensen. Met een brede glimlach bij de ontvanger als resultaat.”
Het gevoel van de Gerbera
Symboliek
Waarom gerbera’s bekend staan als geboortebloemen, komt misschien wel voort uit het feit dat we ze vaak vrolijk vinden. Ze in alle kleuren komen. Ze de bloemetjes en bijtjes aantrekken. Ze voor onschuld staan en puurheid. En ze zijn in het voorjaar het beste verkrijgbaar. Ze draaien naar de zon toe. Er zijn zoveel redenen waarom wij van gerbera’s houden, misschien juist daarom associëren we de bloem met de geboorte van een baby. Bron: mooiwatbloemendoen.nl
Meer over het gevoel door bloemen
Lees ook deze artikelen Op GroenVandaag:
Spectaculaire rode loper bij première MyFairLady
Fleurop bezorgt geslaagden extra goed gevoel