Het neusje van de zalm – ‘Je hebt bloemen en je hebt bloemen van Decorum. Hetzelfde geldt voor planten. Allemaal het beste van het beste. Niks standaard, maar het neusje van de zalm. En dat van Hollandse bodem. Te koop bij het tuincentrum en de bloemist in jouw omgeving.’ Dat is de boodschap van de nieuwe Decorum campagne.

Neusje van de zalm

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.

Van Hollandse bodem

Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer is de grootste beurs van Nederland en hier ontvangt Decorum jaarlijks al haar klanten en ambassadeurs. Vorig jaar is op deze beurs de nieuwe huisstijl geïntroduceerd en andere jaren waren altijd nieuwe producten, verpakkingen en kwekers te vinden in de stands.
Ook dit jaar verrast Decorum weer, maar dan anders. Met une grande campagne die geïnspireerd is door Nederlands bekendste designers. Met als doel Nederland te inspireren. Decorum doet dat niet alleen en ook niet met een eigen winkel, maar samen met de vakhandel.
Met de campagne biedt het merk tuincentra en bloemist ondersteuning om Decorum producten aantrekkelijker te maken voor de consument.

Decorum

In 1995 zagen vooruitstrevende telers de toekomst helder voor ogen: een kwaliteitsmerk voor bloemen & planten dat zijn weerga niet zou kennen. Een breed assortiment, ruime keus en producten van topkwaliteit, en dal uitsluitend van Nederlandse bodem. Het merk Decorum was geboren. Vandaag de dag telt het kwekers-collectief meer dan 50 Nederlandse topkwekers, van wie alleen de beste producten onder het merk consumentenmerk Decorum verkocht worden, in tuincentra en bij de bloemist. Bloemen en planten die met zorg en passie zijn geteeld. Jaarlijks produceert Decorum talloze nieuwe productsoorten. Door goede samenwerkingen met veredelaars en klanten weet Decorum het assortiment vernieuwend en verrassend te houden.