HONSELERSDIJK – Bloemenbureau Holland start volgende week een nieuwe campagne met Maxim Hartman: De plant als vrouwenmagneet.

 

Vrouwenmagneet

Via het consumentenmerk Mooiwatplantendoen.nl legt televisiemaker, presentator, groot planten- en vrouwenliefhebber Maxim Hartman de Nederlandse man uit dat planten echte vrouwenmagneten zijn.
Met dit initiatief deelt Bloemenbureau Holland de boodschap dat de consument zich lekkerder voelt met woonplanten om zich heen. Daar hoort ook de man bij, juist omdat ‘ie minder vaak voor zichzelf een woonplant aanschaft.

maxim-hartman

 

 

Video’s met knipoog
In zes video’s maakt Hartman op humoristische wijze zijn vrouwenmagneet-theorie duidelijk. Een plant laat namelijk de zachte, zorgzame kant van een man zien, wat zijn aantrekkelijkheid tot grote hoogten brengt. Of zoals Maxim Hartman het zelf zegt: “Achter iedere succesvolle man staat een plant.” Met een vette knipoog toont hij aan wat de werking van een man-met-plant is op de vrouwelijke bevolking. Kopen dus, die planten!

De zes mannenplanten
De planten die centraal staan in de video’s zijn Vrouwentong, Codiaeum, Monstera, Schefflera, Scindapsus en de bananenplant. Stevige jongens met een zachte kant die ook een vrouwenhart sneller doen kloppen. In elke video staat een plant centraal, waarin op ludieke wijze wordt uitgelegd wat de voordelen van de specifieke plant is.