Bloemrijke inspiratie – De Jaarbeurs in Utrecht was van 18 t/m 24 november omgedoopt tot Margriet Winter Festival. Inspiratie voor zo’n 70.000 bezoekers, met name vrouwen. Een gezellige start van de winterperiode. Door de centrale ligging van de stand heeft Green Your Day 7 dagen lang evenzoveel vrouwen gestimuleerd om zelf aan de slag te gaan met planten en bloemen.

Bloemrijke inspiratie

Workshops en demonstraties

Samen met Dini Holtrop (Nederlands Kampioen bloemsierkunst) gaf Romeo Sommers (trendwatcher, groenstylist en initiatiefnemer Green Your Day) dagelijks meerdere workshops en demonstraties.

Margriet Winter Festival

Inspiratieplatform Green Your Day

Veel gehoorde reacties tijdens de steevast uitverkochte gratis workshops: “Ik heb thuis alleen maar een cactus, maar dit is ook leuk!”. Of: “ik wist niet dat de lucht in huis 5x meer vervuild is en dat planten in huis zo belangrijk zijn voor een betere lucht in huis”. En ook: “Ik heb die Echeveria thuis in potjes staan, wat verrassend dat ik ze ook in een bloemstuk of zelfs gekleurd in een kerstkrans kan verwerken.” Deze opmerkingen geven precies de missie weer van Green Your Day. Iedereen laten ervaren hoe leuk het is om met bloemen en groen te werken. Green Your Day is er namelijk van overtuigd dat iedereen groene vingers heeft.

Voor meer inspiratie, zie www.greenyourday.nl

Margriet is hét magazinemerk voor vrouwen die gelukkig en gezond ouder willen worden. In haar 85-jarige bestaan is Margriet uitgegroeid tot een iconisch merk dat niet meer weg is te denken uit onze samenleving. Margriet is uitgeroepen tot Cross Media Merk van het Jaar 2023 en Mercur Magazinemerk van het Jaar 2022. Bron: DPG